Vores specialister i serviceafdelingen servicerer, installerer, reparerer og validerer maskiner i hele landet
Svejsehuset har et team af serviceteknikere, der med deres brede erfaring indenfor faget kan løse næsten enhver opgave.
Sådan beskriver mange af vores kunder Svejsehusets serviceteam. Vi er gode til det vi laver, og vi ved hvad vi har med at gøre.
Vores serviceteknikere har mange års erfaring, og de har alle en teknisk baggrund. De har været i branchen i mange år og kender til de fleste problemer, som kan opstå hos de forskellige maskintyper og mærker.
Tøv ikke med at kontakte os – det er meget sjældent, at vi ikke kan løse en bestemt opgave. Drejer det sig om at få det 20 år gamle svejseapparat til at køre igen? Skal der installeres, monteres og kalibreres et nyt tonstungt plasmaskæreanlæg?
Vi står klar til at hjælpe.
Det er forskelligt, men typisk mellem 5 – 15% rabat i forhold til listepriser. Det afhænger især af, hvor mange maskiner der er i virksomheden, men også af virksomhedens geografiske placering. Er der f.eks. tale om en virksomhed med flere forskellige geografiske lokationer osv. Det hele spiller en rolle.
Ved indgåelse af serviceaftalen gennemgår vi jeres samlede behov og vurderer på jeres maskinpark. På baggrund af dette aftaler vi nogle faste priser på alle former for timer, I har brug for. Servicetimer, kørselstimer, valideringstimer osv.
Priser på reservedele er ikke en del af serviceaftalen. Disse priser afgøres af jeres rabatgruppe på kundeniveau, og har ikke noget med serviceaftalen at gøre.
... komme i dag eller i morgen – det tager kun 30 minutter!
Det kan vi i nogle tilfælde godt, men det kræver som minimum, at man har tegnet en serviceaftale.
Serviceafdelingen i Svejsehuset fungerer på samme måde som alle andre serviceafdelinger. Vi har et begrænset antal personer, som er gode til hver deres ting. Nogle kan alt, andre lidt af hvert og enkelte er deciderede specialister indenfor bestemte områder.
Men vi har kun de folk vi har. Og de er næsten altid booket til noget andet i forvejen. Faktisk mener servicefolkene ofte at ”… de har alt for meget at lave”. Vi gør dog en stor indsats for at passe så godt på dem vi kan, og hjælpe dem så godt vi kan.
Er der ventetid?
Derfor oplever I som kunder, at der er ventetid på at få lavet jeres reparationer. Nogle gange mere end andre. Ligesom når I kører jeres bil på værksted. Det sker også engang i mellem, at vi skal have fat i nogle specielle reservedele, hvorfor der desværre kan forekomme længere ventetid.
Vi er godt klar over, at det næsten altid er lige præcis den maskine, I skal bruge lige nu, der er gået i stykker. Vi lover at lave opgaven så hurtigt vi kan, og til gengæld får I altid en forventet afslutningsdato for opgaven. Normal ventetid på at få lavet en reparation af f.eks. en svejsemaskine er én uge.
I mange tilfælde har vi faktisk mulighed for at hjælpe jer ved at stille en maskine til låns – hvis det viser sig nødvendigt.
Med en serviceaftale kan vi tilbyde bedre vilkår på vores service- og kørselspriser i forhold til standardprisen. Det er samtidig i denne aftale, vi fastsætter hvilke faste serviceintervaller og eventuelle valideringer, vi skal udføre i løbet af året.
Vi opfordrer alle vores kunder, som har brug for at få lavet service, til at indgå en serviceaftale med os. I får bedre vilkår med en aftale, og det giver os samtidig mulighed for at tilrettelægge vores tid i serviceafdelingen bedre – så vi kan yde den bedste service.
En serviceaftale løber typisk for ét år ad gangen, hvorefter vi ser på, hvad I har brugt, og om vi skal justere op eller ned i forhold til forbrug.
Hvis ikke der er indgået en serviceaftale, faktureres der altid til gældende timepriser.
Har I brug for en aftale, der sikrer at I kommer først i køen og får hjælp lige når problemerne opstår? Så passer vores VIP-Service måske bedre til jer. Læs mere om den i menuen til venstre.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Vestibulum quam magna, efficitur quis ligula sed, ullamcorper placerat orci. Aliquam pellentesque blandit ante eget pharetra.
Har I brug for en aftale, der sikrer at I kommer først i køen og får hjælp lige når problemerne opstår? Så har vi lavet en særlig VIP-løsning til jer.
Denne aftale giver maksimal fleksibilitet, og gør det muligt for os at køre hurtigt ud til jer, så snart I har brug for det.
En VIP-aftale fungerer som en ekstra forsikring for jer – jeres opgaver kommer forrest i køen, så I hurtigt kan komme videre.
Hvis ikke man tegner en VIP aftale, så yder vi naturligvis vores gode service på normale vilkår.
I alle tilfælde, vil der være en almindelig serviceaftale ved siden af, som stadig gælder hvad angår de standardpriser vi har aftalt vedrørende kørsel og timepriser.
En VIP-serviceaftale koster 3.500 kr. om året uanset størrelsen på jeres virksomhed. Der er tale om et fast gebyr, som bliver faktureret hvert måned.
Der ydes ikke kredit på denne betaling, som man normalt har på alle sine andre køb hos Svejsehuset.
Beløbet forfalder hver måned og skal betales hver måned.
Jens Juuls Vej 15
8260, Viby J
Telefon: +45 8738 6411
Mail: svejsehuset@svejsehuset.dk
CVR-nr: 12 61 42 41